torsdag 26 juli 2007

En växlande dag.

Och så hade man avklarat en dag till i sängläge...
Har varit hos läkaren igen för slutligt besked om jag fick åka till Skottland eller inte, och jag fick!! Jätteskönt att höra. Var lite orolig eftersom jag fortfarande inte är helt okej... Hon sa däremot att jag inte skulle se fram emot flygturen och det gör jag inte heller. Har man redan sprängande ont i huvudet, kan det ju inte bli bättre med tryck på det också :( Men vill man iväg så vad gör man inte ;)

Det är tur att man inte är sjuk oftare för när man bara ligger där blir det automatiskt att man tänker en massa, och det kan bli jobbigt i längden...
Men jag har kommit fram till det, att tänker man blir man bara mer förvirrad! Så det är lika bra att sluta tänka och bara handla.

Dagen har avslutats med packning och ett trevligt avbrytande samtal mitt i alltihop!

Ska lägga mig nu så att jag orkar upp till tåget och 2 dagars resande till Skottland imorgon. Vet inte om jag ska våga göra en ska först, får se hur långt modet räcker. Eller så får jag bara handla och inte tänka...

Inga kommentarer: