onsdag 25 juli 2007

Redo att gå utanför dörren...

Har spenderat en dag till i min säng. Har nu kollat igenom ALLA skvallertidningar vi har och hunnit med en film, samtidigt som jag hällt i mig te med vitlök och honung. Mådde illa redan när jag gjorde det, men vill man bli frisk får man offra sig!

Nu ska jag strax på möte om Skottland, få lite info och sånt. Är ju rätt bra att ha om man nu ska iväg om 2 dagar... Men ska bli kul att träffa folket jag ska iväg med, är på tiden att man får se vad det är för några, men de är säkert trevliga. Jag menar, man blir ju prinsessan med tanke på att man åker med 5 killar ;)

När jag kommer hem ska jag ringa Ella det första jag gör! Saknar henne helt mycket, nu åker jag till Skottland och hon till Holland. Men när vi kommer hem ska vi våldgästa varandras hem (jag tänker göra det iallafall) ;)

Nä, nu ska jag ta lite smink på mig så att det ser ut som om jag lever...

Inga kommentarer: