lördag 14 juli 2007

Hemma från Tidaholm.

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Tidaholm, med en veckas cykeltävling. Har varit en jättebra vecka, kan inte klaga på något alls. Men som vanligt har man som roligast när man ska åka hem och så blev det även denna gången...

Veckan har bestått av tidiga mornar och regn! Efter två dagars konstant regnande tyckte jag att det kunde sluta, men det gjorde det inte... Men det har funkat ändå, gummistövlar är ju alltid snyggt ;)

Lillebror har kört på bra, haft det lite tufft stundvis men klarat av veckan bra ändå. Han har det ju inte helt lätt eftersom han är yngst i klassen och danskarna är ju inte små och klena av sig precis.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag kan orka upp imorgon och packa om igen...
Denna gången får jag bara en natt i min egen säng men man ska inte klaga, kunde varit värre. Det är ju roliga saker jag hittar på och det är väl förväl det :)

Inga kommentarer: