måndag 23 juli 2007

4 dagars totalvila!!

Och så var man hemma för att stanna i 4 hela dagar! Känns skönt att vara hemma och kunna göra vad man vill nu innan det bär av till Skottland igen. Har ju bara varit hemma 2 dagar på 3 veckor och på de dagarna har jag bara hunnit packa om ungefär...
Har haft en bra vecka, sol hela dagarna och då klagar jag inte. Alltid snyggt med lite färg på kinderna, man känner sig mycket friskare då:)

Idag väckte pappa mig och sa; Du ska vara hos doktorn om en halvtimme.
Då var klockan 08.15 och jag kände verkligen inte för att stiga upp men jag hade ju inget val precis.. Hade nu pappa varit snäll och ringt och bokat tid till sin sjuka dotter, var det bara att stiga upp och se glad ut.
Så kvart i nio var jag på vårdcentralen. En och en halv timme senare gick vi/jag därifrån med diagnosen bihålsinflammation och de sa att jag hade en näsa som hade svullnat upp invändigt... Konstig värre, men jag fick medicin så jag är glad och nöjd:)
Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt. Kollat på tv och så lite. All energi går åt till att försöka få luft, och det är ganska tröttsamt...

Känns som att detta kommer att bli en väldigt lugn vecka. Men det ska bli skönt. Måste ladda för nästa resa nu ju.
Skottland nästa:)

Inga kommentarer: