söndag 2 september 2007

Snabb helg

Så hade ännu en helg flugit förbi... Helger går alldeles för fort tycker jag! Helt galet. Lördagen gick fort. Vaknade SENT, skönt i och för sig, men lite trisst när man märkte att hala dagen gått... Stack ut och tränade en runda efter min "frukostlunch" för att sen dyka in i duschen och sen kasta mig i bilen mot Sturup. Lillebror skulle nämligen tävla där på kvällen. Det gick bra för honom, han satt med i klungan hela tiden och hängde med ganska bra i rycken. Duktigtdukitgt, var nästan den första tävling jag har sett som han lyckades köra riktigt bra.
Träffade lite folk som jag inte sett sen U6, var lika trevligt som senast :)
Idag vaknade jag inte lika sent som igår, så jag hann träna innan lunch! Sen skulle vi och kolla jacka till mig. Men som vanligt hittade vi inte någon och kom i stället hem med ett par jeans. Va trevligt det med, så ska inte klaga!!
Imorgon är det skola igen, ny vecka nya tag! Men först ska jag upp och prata med Ella, vi hann bara med hälften av hennes historia innan när vi ringdes, så nu väntar jag på en spännande fortsättning!


Inga kommentarer: