måndag 10 september 2007

Måndag

Jag vet inte, men det är något med måndagar som gör att man alltid vill att de ska ta slut, eller egentligen att de aldrig börjar...

Denna måndagen har ändå varit ganska okej. Vaknade på direkten och det gick ganska bra att gå upp, känns alltid bra. Sen var det iväg till skolan i regnet. Det var ju inte toppenkul men vad tusan, vi lever i Sverige!
I skolan har det rullat på bra. 3 lektioner är lagom en måndag. Skönt men mjukstart :)

När jag kom hem var det uppehåll så jag tänkte att; ja men då kan jag ju passa på att rulla ut en runda. Jag hann inte mer än några kilometer innan jag kände hur mycket det blåste och hur regnet verkligen piskade mig om kinderna. Turen som skulle bli lugn och skön förvandlades till ett rent helvete!! Så det vara bara att bita ihop, köra min runda och sen kasta mig in i en varm dusch när jag kom hem igen.

Så nu är det skönt att det snart är tisdag så det blir ordning på veckan igen ;)

Inga kommentarer: