lördag 29 september 2007

Nu är min Ella stor!

Igår fyllde Ella 18år!!
Så efter skolan följde jag och Isabella med henne hem för att hjälpa henne lite inför tjejmiddagen på kvällen.
Kvällen blev mycket lyckad, jag som alla andra hade trevligt och någon pinsam tystnad blev det sannerligen inte, även fast vi inte kände varandra.
Jättemysig kväll :)
Idag har vi (jag, Ella, Isabella och Karolina) gått lite i stan innan jag och Isabella skulle bege oss hemåt Sandby och Dalby igen. Blev en väska för min del. Systrarna Larsson-Lindgren hittade några jättefina klänningar som de köpte, finfina blev de :)
När jag och Isabella sedan kom till Lund igen och jag satte mig för att vänta på min buss, satt där en kille också. Såg rätt bra ut och så, så det är klart att man tittade lite ;)
Men sen när jag satt mig och suttit en stund vänder han sig mot mig och frågar om vi inte setts förut?!
Eh... nä tänkte jag. Jag är helt säker på att jag inte träffat honom men han var hundra på att han sett mig. Man kanske har en tvilling någonstans...Haha!
Snackade lite på bussen sen, trevligt att ha någon att prata med under hemresan!






Inga kommentarer: