söndag 16 september 2007

Shopping

Helgen har gått fort! I fredags träffade jag mormor och lunchade med henne. Sen tog vi en runda i affärer innan vi begav oss hem till morfar. Va väldigt trevligt. Ett par guldörhängen, ett par leggings och en klänning blev det :)
God kvällsmat, kaka och en bra film blev det sen på kvällen innan jag kröp ner i min favoritsäng! Finns inget annat ställe jag sover så bra på som hos mormoroch morfar.
På morgonen vaknade jag av att mamma kom "inklampandes" på rummet. Va inget kul, hade kunnat sova mycket längre. Men nä, då skulle man upp, kasta i sig frukost för att sen bege sig till Hansa med mormor och mamma. En heldag i stan blev det men fika och allt. Jacka till mig och mormor införskaffades och lite saker till lillebror blev det också. Shopping är kul :)

Söndagen har gått åt till att läsa (har kommit lite back i en skolbok...) och träna. Det blir en tidig kväll idag, för att orka veckan!

Inga kommentarer: