torsdag 9 augusti 2007

Från slit till bad till äpplekaka på en dag!

Dagen startade med ett två timmar långt cykelpass, (självklart i gassande sol...). Varmt var det men eftersom jag visste vart jag skulle sen, var det nästan så man fick lite extra krafter ;)
Vid 13.16 gick bussen mot Lomma och havet!! Var så skönt att komma dit, andra gången på hela sommarlovet så det var inte helt fel. Det blev dock lite trevligare när jag sen fick sällskap en timme senare... Men inte visste jag att mitt sällskap var en sådan "frys-kylling" haha, men kul hade vi!!
Sen vad det dags att åka hemåt Dalby igen, för att träffa mormor och morfar. De var förstås jättenyfikna över hur jag haft det på Iona, så det var bara att sätta sig ner och berätta. Hela historien från början till slutet. Med äpplekaka i mitten! :)
Eftersom jag hade kameran uppe blev det lite bilder, haha kanske inte de alldra bästa... Men kul hade jag och mormor iallafall!

Mitt i allt mitt pratande ringde Robban, ett trevligt avbrott. Var ganska länge sedan vi pratades vid och eftersom han är min tränare och man varje morgon (när jag tränar) har hans "pushande" röst i huvudet, var det kul att prata lite med honom. En trevlig prick :)

Inga kommentarer: