fredag 2 november 2007

Ströget.

Dagen har jag tillbringat i Danmark med mina kära vänner:)
Blev en mycket lyckad dag med många fina inköp!
Jag har letat svarta pumps ett tag men inte hittat några som fallit mig i smaken precis. Men idag ramlade jag över ett par jättefina, helt vanliga, men där var något extra med dem. Så jag slog till!!
Egentligen förstår jag inte varför man åker till Danmark för att shoppa. Det är ju dyrare där och man går ju ändå bara omedvetet omkring och letar röda prislappar, så jag får inte riktigt ihop den ekvationen...
Men, ska det va ska det va på riktigt! ;)

Igårkväll kom Sandra och hjälpte mig att sätta på lösnaglarna som jag köpte för en vecka sedan, (ett köp som för övrigt sved ordentligt i plånboken...). Naglarna blev snygga och vi blev nöjda med vad vi skapat fram, men det är kanske inte det mest praktiska... Men vad gör det, snyggt blev det och vi hade en mysig kväll, som sen blev natt!! <3


Inga kommentarer: