lördag 24 november 2007

En riktig "åka-bil-helg"

Förra helgen spenderades i Jönköping och Göteborg. Det var den bästa helgen på länge. Mysig, kul, trevlig, spännande, hektisk, lugn. Det kommer absolut ta ett bra tag att glömma den!
Cykel mässan i Jönköping var trevlig, mycket folk och mycket fina saker. Synd bara att man inte har ungefär 50000 kr över så man hade kunnat slå till med en ny cykel...
Träffade folk jag inte har sett på mycket länge så det gjorde ju inte dagen tråkigare precis :)
Och så i söndags var det konsert i Göteborg. Hade hur mysigt som helst under dagen och under repetitionerna. När jag satt och lyssnade på när de körde igenom låtarna kom jag på mig själv att bara sitta och titta ut i tomma intet. Det var helt underbart. De är så duktiga <3
Konserten gick helt suveränt bra. Biljetterna var slutsålda och alla i publiken var på bästa humör! Jag fick inte riktigt någon sittplats (kan bero på att jag stannade "backstage" lite väl länge, två min innan spelning...) så jag hittade en plats under "strålkastarpanelen". Tror att jag var den som fick bästa platsen tillslut ändå, såg toppenbra :)

Sen var det bara att sätta sig på bussen och åka hemåt igen.
Sammanlagt åkte jag 120 mil förra helgen, alltså ungefär 12 timmars bilåkande...
Men ack vad kul det var!


Jon och Joakim ;)

Inga kommentarer: