tisdag 26 juni 2007

Måndagen den 25 juni

Så har man då tagit ett steg till ut i teknikens under, och skaffat sig en blogg. Har tänkt på det länge men har inte riktigt "fått tummen loss" om man säger så... Alltid kommer det annat ivägen, men nu efter lite tjat från vissa personer så sitter jag här och skriver :)


Sommaren flyter på ganska bra. Förra veckan var hektisk kan man säga, denna blir lugnare! Bara lite kompisträffar och en klipptid inbokat, rätt skönt ändå! Men som alltid när vi tjejer ska klippa oss tänker vi för mycket... Ska vi klippa mycket eller lite, rakt eller uppklippt?
Det är alltid lika svårt tycker jag. Men antagligen slutar det med att man bara klipper topparna som vanligt...

Annars är det nu två veckor till U6. Själv ska jag inte cykla, är inte mycket för tävlingar egentligen. Lite allianser räcker bra för mig! Men jag har med tiden blivit en väldigt bra "påhejare" och nån ska ju vara bra på det ;)

Om ganska precis en månad bär det av till Iona. Jag och Måns + fyra andra, åker till Skottland den 27 juli på ungdomsfestival. Ska bli jättekul att komma tillbaks, finns inget bättre ställe man kan tillbringa en vecka på! Helt underbart är det :)

Nä, nu ska jag inte sitta här mer, lite får jag ju ha och skriva om senare.


Såg ett citat i tidningen i morse;
"En vän är någon som vet allt om dig, men ändå tycker om dig."
Kan vara värt att tänka på :)

1 kommentar:

OLIVER sa...

Jag läste också det citatet :) Efter det så tittade jag på nalle Puh och där har vi riktigt kloka citat:) ex.
"Du kan inte stanna i ditt eget hörn av skogen och vänta på att andra ska komma till dig. Du måste gå till dem ibland."

"Det är bra mycket trevligare att vara två. " ( såklart nasse )

"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan mena allt man säger."
Det är ju klart att Puh aldrig skulle få för sig att säga något sådant... nää det kommer någonannanstans ifrån:)



”Kyssar är som att äta soppa med gaffel
Man får aldrig nog.
Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg. Det är livet."