torsdag 28 juni 2007

Några timmar kvar till Skottland!

Dagen har varit bra.
Klippte mig imorse, blev nöjd. Tar ju alltid lite tid innan man vänjer sig, men tror att det kan bli bra sen när jag duschat och gjort håret till mitt :)

Sen tog mamma och jag en snabb tur i lite affärer på Burlöv. Mycket rea nu, trevligt!! Men jag ska vänta lite till och se om jag kan fynda de saker jag verkligen vill ha sen när de sänkt priserna lite till. Det gäller att ha is i magen...
Sen åkte vi vidare in till Lund och växlade pengar till Skottland.
Innan jag åkte hem träffade jag Johan en stund, trevligt som alltid :)

Och sen har dagen bestått av packning och packning... Det är alltid lika svårt, fast än att det inte är första gången man åker hemifrån ;) Men tror att resultatet blev bra!

Nu ska jag upp och äta jordgubbar, prata lite telefon och sen lägga mig, känns som att jag behöver det för att överleva veckan som kommer...



Inga kommentarer: